OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Burmistrz Trzemeszna
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Miejskim Trzemeszna,
ul. gen. H. Dąbrowskiego 2,
62-240 Trzemeszno
I. Określenia stanowiska pracy:
SEKRETARZ GMINY
II. Niezbędne wymagania od kandydatów:
• wykształcenie wyższe, preferowane kierunki – prawo, administracja, zarządzanie,
• co najmniej czteroletni straż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w ar. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ww. ustawy oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
• posiadanie obywatelstwa polskiego (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych),
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
• nieposzlakowana opinia,
• znajomość zagadnień samorządu terytorialnego, a w szczególności przepisów o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks pracy, Kodeks wyborczy, Prawo zamówień publicznych oraz przepisów wykonawczych do wymienionych ustaw,
• znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
III. Dodatkowe wymagania od kandydatów:
• obsługa komputera w zakresie środowiska Windows oraz pakietu Office,
• znajomość programu R2płatnik,
• umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
• prawo jazdy kategorii B,
• umiejętność organizowania własnej pracy,
• odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, odporność na stres,
• umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania zespołem,
• umiejętność analitycznego myślenia, koncentracji oraz pracy pod presją czasu,
• samodzielność, kreatywność, obowiązkowość i dyspozycyjność w wykonywaniu zadań.
IV. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. wykonywanie zadań powierzonych przez Burmistrza,
2. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Urzędu Miejskiego Trzemeszna,
3. nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał Rady Miejskiej oraz zarządzeń Burmistrza,
4. sprawy związane z elektronicznym zarządzaniem dokumentacją w Urzędzie Miejskim Trzemeszna,
5. sprawy związane z procedurą ochrony sygnalistów w Urzędzie Miejskim i jednostek organizacyjnych,
6. współpraca w zakresie audytu wewnętrznego,
7. współpraca w zakresie kontroli zarządczej,
8. opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji) oraz zmian tych dokumentów i nadzór nad ich wdrażaniem,
9. nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
10. organizacja czynności kontrolnych w Urzędzie Miejskim Trzemeszna,
11. nadzorowanie i koordynowanie terminowego załatwiania spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej przez kierowników i pracowników Urzędu Miejskiego Trzemeszna,
12. nadzorowanie przestrzegania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
13. organizowanie działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
14. nadzorowanie przestrzegania przepisów proceduralnych przy załatwianiu spraw w trybie postępowania administracyjnego oraz interpelacji, wniosków i zapytań radnych,
15. nadzór nad administrowaniem strony Biuletynu Informacji Publicznej Gminy,
16. sprawy związane z podnoszeniem kwalifikacji zawodowych pracowników,
17. nadzorowanie przygotowania i przeprowadzania służby przygotowawczej pracowników Urzędu Miejskiego Trzemeszna,
18. koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami do Sejmu, Senatu, Prezydenta RP, jednostek samorządu terytorialnego, ławników, referendów,
19. sporządzanie rocznych planów pracy,
20. prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników urzędu i kierowników gminnych jednostek organizacyjnych,
21. przygotowywanie dokumentów umożliwiających podejmowanie czynności z zakresu prawa pracy,
22. przygotowywanie i wydawanie świadectw pracy,
23. organizowanie staży, praktyk zawodowych uczniów i studentów,
24. opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej, analiz i informacji dotyczącej pracowników urzędu,
25. gospodarowanie etatami i funduszem płac,
26. nadzór nad bezpieczeństwem, higieną i ochroną przeciwpożarową w urzędzie,
27. przeprowadzanie naboru na wolne stanowiska urzędnicze i pracownicze,
28. archiwizowanie wytwarzanej na stanowisku pracy dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
V. Warunki pracy na stanowisku:
1. Praca przy komputerze (pow. 4 godz.)
2. Czas pracy: pełny etat.
3. Zatrudnienie: na postawie umowy o pracę.
4. Częste kontakty z ludźmi.
5. Miejsce pracy: Urząd Miejski Trzemeszna.
6. Stanowisko nie jest przystosowane dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim,
7. Przewiduje się możliwość wyjazdów w teren.
VI. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, w jednostce zatrudnienie osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6% i wynosi 5,15 %.
VII. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny.
2. Życiorys zawodowy (CV).
3. Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do wykorzystania załącznik nr 1 do ogłoszenia),
4. Kserokopie dokumentów poświadczających posiadanie wymaganego wykształcenia, kwalifikacji, doświadczenia zawodowego (dyplomy, certyfikaty, świadectwa pracy, zaświadczenia z odbytych szkoleń, zakresy czynności, zadań, obowiązków itp.).
5. Oświadczenie kandydata złożone pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233§ 1 k.k. (do wykorzystania załącznik nr 2 do ogłoszenia),
- o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
- o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku Sekretarza Gminy (do wykorzystania załącznik nr 3 do ogłoszenia),
7. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych na cele rekrutacji (do wykorzystania załącznik nr 4 do ogłoszenia).
VIII. Miejsce i termin złożenia dokumentów.
Ofertę i wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć osobiście lub przesłać na adres Urzędu Miejskiego Trzemeszna, ul. gen. H. Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
Konkurs na stanowisko urzędnicze
„SEKRETARZ GMINY”
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 sierpnia 2024 r. do godz. 12:00
(decyduje data wpływu dokumentów do siedziby Urzędu Miejskiego Trzemeszna).
IX. Dodatkowe informacje:
a. aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego Trzemeszna po wskazanym terminie nie będą rozpatrywane;
b. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zakwalifikowali się do postępowania kwalifikacyjnego, zostaną odesłane pocztą, bądź istnieje możliwość osobistego odbioru dokumentów w Urzędzie Miejskim Trzemeszna,
c. dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 61 415 43 06 wew. 21
d. zastrzega się możliwość nie rozstrzygnięcia konkursu bez podania przyczyny.
DANE OSOBOWE – KLAZULA INFORMACYJNA
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego: Burmistrz Trzemeszna (Urząd Miejski Trzemeszna, ul. Gen. H. Dąbrowskiego 2, 62-240 Trzemeszno).
Kontakt do administratora ochronny danych: za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres iod@trzemeszno.pl lub listownie poprzez wysłanie listu na podany powyżej adres administratora danych, umieszczając dopisek „Do administratora ochrony danych”.
Nabór składać się będzie z II etapów:
I etap - wstępny - sprawdzanie ofert pod względem formalnym, bez udziału kandydatów.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne wskazane powyżej jako niezbędne i złożą komplet wymaganych dokumentów w niniejszym naborze, zostaną dopuszczeni do kolejnego etapu naboru. O terminie i miejscu kolejnego etapu kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
II etap - końcowy - rozmowa kwalifikacyjna z kandydatami spełniającymi wymogi formalne. Osobą wyłonioną w drodze naboru jest kandydat z największą ilością otrzymanych punktów. Informacja o wynikach naboru zostanie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Trzemeszna https://bip.trzemeszno.pl/ oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego Trzemeszna.
BURMISTRZ
/-/ Kacper Lipiński
Dodaj komentarz
- to dla Ciebie staramy się być najlepsi, a Twoje zdanie bardzo nam w tym pomoże!